PRIVACY VERKLARING
Meer weten?
Wilt u nog meer weten, bijvoorbeeld waar uw gegevens worden bewaard of wie toegang hebben tot uw data? Hieronder leest u per onderwerp meer.
Volgens de privacywetgeving (AVG) moeten we zeggen welke juridische gronden we hebben om uw gegevens te gebruiken. We hebben gegevens van u nodig vanwege de contractuele afspraken tussen u en Brem en Den, zoals uw verzoek voor een staanplaats en/of boeking en eventuele vragen daarover.
Dit is het geval bij:
- Uw verzoek voor verblijf op onze camping
- Contact met Brem en Den via een (web)formulier
Daarnaast kunnen we uw gegevens gebruiken bij gerechtvaardigd belang. Dat betekent dat we al onze klanten/gasten de meest optimale, persoonlijke service willen verlenen. Hierbij denken we altijd aan uw privacy. Dit geldt voor:
- Contact met onze administratie
- Telefonisch contact
We kunnen ook een wettelijke verplichting hebben om uw gegevens te gebruiken, bijvoorbeeld wanneer we fraude vermoeden. En soms heeft u ons zelf toestemming gegeven om uw gegevens te gebruiken, zoals wanneer u zich aanmeld voor een nieuwsbrief en/of ons een e-mail stuurt. Dit houden we netjes bij.
We geven uw gegevens alleen door aan andere partijen als dat echt nodig is voor onze dienstverlening. Het betreft dan deze partijen:
- eventuele bezorgpartners (t.b.v. postbezorging)
- betaalpartners (t.b.v. betaling van uw verblijf/boeking)
In verdachte situaties zijn we verplicht om klantgegevens te delen met overheidsinstanties.
De partijen die van ons toegang krijgen tot uw gegevens, mogen deze alleen gebruiken om u een dienst te leveren namens Brem en Den. We verkopen uw gegevens nooit aan derden.
We slaan uw gegevens op in verschillende databases (één op de server van onze website en één lokaal op de pc binnen de administratie applicatie). We hanteren altijd strenge beveiligingsmaatregelen. Oost west, thuis best: daarom worden uw gegevens altijd lokaal opgeslagen of op een beveiligde server binnen de Europese Unie.
We bewaren en gebruiken uw gegevens niet langer dan noodzakelijk. Daarna verwijderen we alle data die we van u hebben.
Hoe werkt dat in de praktijk?
We houden bepaalde termijnen aan, waarna we uw gegevens verwijderen. Dit zijn ze:
- Incidenteel opgenomen telefoongesprekken verwijderen we standaard na 30 dagen tenzij we een wettelijke verplichting hebben om een gesprek langer te bewaren.
- Inactieve accounts verwijderen we na 7 jaar.
- Van de Belastingdienst moeten we onze administratie met uw factuur-, betaal- en inschrijfgegevens 7 jaar bewaren. U dient zelf ook de facturen van de boeking goed te bewaren, voor wanneer bijvoorbeeld u daar vragen over hebt.
Uiteraard blijfu u de baas over uw gegevens. Wilt u inzage krijgen in uwpersoonsgegevens? Of wilt uw gegevens wijzigen, verwijderen, gebruik beperken of uw e-mailvoorkeuren aanpassen? Geen probleem. U kunt dit ons laten weten per post of e-mail. Op die manier kunt u ook bezwaar maken tegen het gebruik van uw gegevens of aangeven dat u van mening bent dat uw privacy zwaarder weegt dan ons belang. In dat geval bekijken we de situatie opnieuw.
We willen zeker weten dat u écht u bent. Daarom kunnen we aanvullende informatie van u vragen om uw identiteit vast te stellen. Dat doen we ook bij onduidelijke verzoeken.
Voor vragen of klachten over uwgegevens en de bescherming van uw privacy kunt u contact opnemen met de verantwoordelijke persoon binnen Brem en Den.
- Mailen:
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. - Schrijven: Watervalweg 110 3851VD Ermelo, t.a.v. contactpersoon Privacy.
Wanneer u niet tevreden bent over hoe Brem en Den omgaat met uw privacy kunt u contact opnemen met de privacy-autoriteit.
Wij zijn Brem en Den.
U kunt ons zo bereiken:
- Bellen: 06-83867411
- Mailen:
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. - Schrijven: Watervalweg 110, 3851 VD Ermelo